להזמנות חייגו עכשיו

רפי :  050-6011112             

אבישי מרציאנו תדלוק בתחנות מורשות בלבד

כשהמציאו מכוניות בשנות ה-90 של המאה ה-20, בנזין כבר היה בסביבה כתוצר לוואי של נפט, ששימש לחימום ותאורה. לנהגים הראשונים לא הייתה אפשרות לנסוע לתחנת התדלוק המקומית כדי לקבל את הדלק שלהם, מכיוון שהראשונה לא נפתחה בבריטניה עד 1919. לפני כן, הדרך היחידה למלא את המכונית שלך הייתה בפחיות של שני ליטר, מילוי מחדש בבית המרקחת המקומי או במוסך. דיזל הוצג כחלופה לבנזין בשנות ה-20 עבור כלי רכב מסחריים, ובעשור הבא עבור מכוניות נוסעים. דלק עופרת, המכונה "ארבעה כוכבים", נאסר בבריטניה בסוף שנות ה-90 בשל חששות לגבי ההשפעות הבריאותיות של התוספים בדלק. בערך באותו זמן, צצו המכוניות ההיברידיות הראשונות, שנועדו לפעול הן על דלק רגיל והן על סוללה חשמלית.

כללי דלק נכתב על ידי אבישי מרציאנו

בלי דלק במכונית שלך, אתה לא הולך לשום מקום. בדיקת מערכת הדלק היא גם מרכיב חיוני במבחן ה-MOT. ישנם אלמנטים שונים שעלולים לגרום לכשל ב-MOT, כגון עדות לדליפת דלק מכל סוג שהוא מהמיכל, פיצול בצוואר המיכל או צנרת וצינורות דלק פגומים. אם אתה מבחין בנקודות של בנזין על הכביש לאחר שחנית ללילה, זה באמת משהו שצריך לטפל בו מיד. מערכות הדלק נבדקות במהלך שירות שגרתי, אך אם המכונית שלך מגיעה לבדיקת בדיקה בקרוב, ציין זאת בפני המוסכניק שלך כדי שיוכלו לתקן את כל התקלה לפני הבדיקה.

מכוניות דלק אלטרנטיבי – היתרונות

אם אתה מודאג מההשפעה הסביבתית של מנועי בנזין ודיזל, אז הבחירה הברורה היא לבחור ברכב חשמלי או עם מנוע היברידי. סוגי מכוניות אלו ללא ספק נקיים וטובים יותר עבור כדור הארץ. אבל הם לא בלי החסרונות שלהם. הטווח הוא הבעיה העיקרית שעל הבעלים לשקול. עם זאת, זה השתפר בשנים האחרונות ורבים מהדגמים המודרניים ביותר יכולים להגיע ל-120 עד 130 מיילים בטעינה אחת. אם אתה צריך להטעין מתקנים בבית, זה בדרך כלל מספיק עבור הנסיעה היומיומית שלך. מכוניות חשמליות גם יורדות במחיר ככל שיותר נהגים מתחילים להשתמש בהן, ויש גם שוק יד שנייה פורח. טעינת המכונית החשמלית שלך זולה יותר מקניית בנזין, ומכיוון שאין מערכת דלק, יש גם פחות מה להשתבש. לדוגמה,

מה ההבדל בין דרגות הדלק על פי אבישי מרציאנו

אם אתה נוהג ברכב בנזין רגיל, אתה תהיה רגיל לבחור בין דלק סטנדרטי לסופר נטול עופרת כשאתה עוצר ליד המשאבות. סטנדרטי נטול עופרת הוא 95 אוקטן, ואילו בנזין סופר נטול עופרת הוא 98 אוקטן. אוקטן הוא דירוג של ביצועי המנוע. עבור רוב המכוניות המשפחתיות, הדלק הסטנדרטי מתאים לחלוטין ואין צורך להוציא כסף נוסף על דלק הפרימיום. עם זאת, חלק מהבעלים של מכוניות ספורט מגלים שהרכב שלהם פועל בצורה חלקה יותר ועם יעילות דלק גבוהה יותר אם הם בוחרים בדברים היקרים יותר. קח עצות מהמכונאי שלך לגבי הדלק הטוב ביותר לשימוש, או חפש באתר היצרן לקבלת הדרכה מפורטת עבור המותג, הדגם וסוג המנוע שלך.

מקסימום נצילות דלק

מחיר הדלק עלה בהתמדה לאורך השנים, כתוצאה ממיסוי ממשלתי ועליית מחיר הנפט העולמי. יש הרבה שאתה יכול לעשות כנהג כדי למקסם את יעילות הדלק, וגם לחסוך לעצמך קצת כסף. נסה להפחית את המהירות שלך – היו מספר מחקרים שהראו כי נהיגה במהירות קבועה של 50 קמ"ש ולא 70 קמ"ש יכולה להפחית את צריכת הדלק שלך בעד 25%. נסה לנהוג בצורה חלקה היכן שאפשר, כיוון שבלימה חדה ואז האצה פירושה שתשתמש בהרבה יותר דלק. בקרת שיוט יכולה להיות שימושית בעת נסיעה בכביש מהיר כדי לשמור על מהירות קבועה ולהפוך את המכונית שלך ליעילה יותר. גַם; אם הם רכים מדי, תשתמש יותר בדלק. לרוב המכוניות יש את לחצי הצמיגים המומלצים הרשומים בתוך מכסה הדלק, וזה עולה רק 50p ברוב המוסכים להשתמש באוויר למילוי צמיגים לרמה הנכונה. גם חימום ומיזוג אוויר צורכים יותר דלק, כך שאין טעם להפעיל אותו במלוא העוצמה בזמן שהחלונות פתוחים. לבסוף, אם אתה מחפש מכונית חדשה, השווה עלויות שוטפות ויעילות דלק, כמו גם את עלויות הרכישה הראשיות.

האם דלק במחיר מוזל זמין?

מחירי הדלק מוכתבים בגדול על ידי רמות המיסוי הממשלתיות ומחיר הנפט העולמי. זה לא אומר שיש דרכים להוזיל את המחיר של הנסיעה שלך. ישנם מספר אתרים שיעזרו לך להשוות את עלויות הדלק במקום ולגלות איזו תחנת תדלוק מציעה כרגע את העסקה הטובה ביותר לדלק. לסופרמרקטים יש לעתים קרובות את המחירים הטובים ביותר, והם יפעילו באופן קבוע מבצעים המציעים 5p או 10p הנחה על ליטר דלק כאשר אתה מוציא כסף בחנות. הרשמה לכרטיסי הנאמנות המוצעים על ידי מותגי הדלק האחרים עשויה להעמיד אותך בתור גם להנחות ושוברים. המפתח לדלק זול הוא קניות ומעקב אחר מחירים ומבצעים.

אבישי מרציאנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיחה