להזמנות חייגו עכשיו

רפי :  050-6011112             

הסקה וחימום הבית

התכרבלות מול קמין בוער בליל חורף קר זאת תמונה שכיחה למדי בסרטים רומנטיים. מעצבי פנים רבים החלו לשלב את הקמין כאלמנט שתורם לשדרוג עיצוב בתים פרטיים ולחוויית המגורים בהם. אפילו בישראל, מדינה חמה יחסית, הקמין הוא כבר חלק מעיצוב הבית. נראה כי הדבר נובע ממספר סיבות: ראשית, כיום ניתן למצוא קמינים חדשים שתפעולם ואחזקתם די פשוטים. כמו כן, ישראלים רבים מעוניינים לחוות את תחושת החברותה שנוצרת כאשר יושבים סביב הקמין.

נוסף על כל האמור, הכרחי לציין גם את הערך המוסף שניתן לעיצוב הבית בזכות השילוב של קמין. בתחום של עיצוב בתים פרטיים ניתן כיום להתייעץ בכל שלב של העיצוב עם מעצבי פנים, שיספקו לכם מידע על המגוון הרחב של קמינים שניתן למצוא. ישנם קמינים מודרניים, אשר מבחינת עיצוב הקמין מבקשים להדגיש את האלמנט האדריכלי. קמינים אלה נראים לרוב כפסלים מעוצבים ולהם נוכחות רבה בחלל החדר. מאידך, ישנם קמינים אשר מצניעים את עיצוב הקמין ומבליטים את הבערה והאש שהוא מייצר. המגוון הרחב של דגמי קמין מאפשר לכל אדם למצוא את הקמין המתאים לו על פי העדפותיו האישיות ועל פי הסביבה, שמשתנה בין אחד לשני, שבה ירצה למקם אותו. 

עיצוב מושכל ישנה חשיבות רבה לתכנון מוקדם של הכנסת קמין לבית, עוד בשלבים הראשונים של הקמת הבית. יש להכין מראש תוכנית בנוגע למקור האנרגיה בו נשתמש כגון בולי עץ, גז או סולר, סוג הארובה וכיצד תצא מן המבנה, פיזור החום בחלל, סוג הלהבה ועוד. לרוב כדאי למקם את הקמין במרכז החדר. גם למיקום הארובה ודרך יציאתה מהבית חשיבות רבה ביותר. במידה והארובה תעבור דרך חדר השינה, עלול להיווצר עומס חום בחדר, ברם במקרה שזו תעבור במרכז הקומה השנייה, הדבר עשוי להוות יתרון וליצור חמימות נעימה בכל הקומה. בכל הנוגע לנושא של שילוב הקמין בבית בפרט כמו גם עיצוב בתים פרטיים בכלל, מומלץ להיעזר במומחים, כיוון שלא די בקמין נאה, אלא עליו גם להיות פונקציונאלי וכמובן, ששום פרט לא יבוא על חשבון הצד הבטיחותי. מחפשים סולר להסקה? לחצו כאן

שיחה